Alone!

Tråkiga dar!

Har haft hjärnsläpp sen i onsdags... jag har så mkt att tänka på men jag inte kommit fram till något vettigt, vet inte vad jag känner lr vad jag vill.

men med mina planer har det gått super duper bra!!! Nu behöver jag bara göra ett ärende o sen e det allt klart och bestämt!

Imorgon blir det att åka till stan och köpa presenten till morsa, hade svårt att hitta nåt i onsdags. Sen kommer Francisca hem till mig o stannar här.

Nu blir det att mysa en stund till o sen blir dags att duscha :)

Kram Kram

Alltid trevligt när man träffar ni folk, o det e alltid ett plus när de har bra musiksmak :)

Jag och Arturo

 

 




Kommentarer
Postat av: Neli

Hihi tack :) Jag älskar min hatt haha :D Men jag blir galen, vill ha vår nu så jag kan använda den!! :( Känns som att snö och hatt inte är någon bra kombination haha.



Tack desamma söt :D KRAM

2010-02-07 @ 23:16:53
URL: http://nelilicious.blogg.se/
Postat av: Camilla

tack tack tack :) är super nöjd med detta :)



hur är det med dig idag? :)

2010-02-08 @ 13:27:22
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0