Tonight's Gonna be a Good Night

Natten slutade hur bra som helst!

Min pojke ringde mig från USA igår, hur mysisgt som helst att höra hans röst igen :)

 

Dagen startade hur bra som helst!

 

Jag blev väckt av min vän Fran kl 10.03, snackade en stund med om vad vi kommer att göra ikväll, sen gick jag ner o gjorde i ordning min frukost! (stor grej att jag åt frukost!!!).

Det blev en Latte med extrem goda mackor, kalkonskinka med mosad avokado på med lite salt citron och olivolja! Mums!!!

 

Senare idag måste jag gå till en stor köpcenter som kallas för Mall här borta, jag måste köpa en present till Franciscas stora syrra som fyller 24 år idag o jag måste hitta presenter till min morsa som fyller år den 9.de.

 

På kvällen e jag bjuden på Paulinas födelsedag (Franciscas syster). Hon tänker fira det på en pub med karaoke ”Pub Cutto’s Karaoke”. Längtar som bara den!!!

Det kommer nog inte bli nå mer skrivandet för idag, jag kommer hem imorgon så vi ses då!

Kram Kram!

 

nån som roar sig när jag inte ser :P


Kommentarer
Postat av: Camilla

okej men roligt för honom men typ tråkigt för dig :)



jo jag hoppas det blir mysigt haha, :D tack! <3

2010-02-03 @ 16:53:01
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Postat av: hanna

hahahahah fan va söt! :D

2010-03-12 @ 22:48:49
URL: http://hannaalexandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0