Cause there's no one like you In the universe

Glädje!

Det känner jag just nu. Jag hade haft det lite jobbigt i veckan men i söndags pratade jag på Skype med min älskade vän Anna, det var ju ett tag sen sist vi gjorde det. Men det kändes så otroligt skönt att höra hennes röst igen, hennes skratt, hon e sig lik! Det var som att alla mina problem blev bortblåsta.

Det känns så bra att höra att det e personer som fortfarande tänker på mig, jag vill bara ta första flyget o vara där! Men jag får vänta ett tag :)

 

Anna, jag vill bara säga att du e så viktigt för mig o jag e så glad att du e min vän o att vi fortfarande kan berätta våra saker för varandra.

Älskar dig!

 

 


Kommentarer
Postat av: Thea

Heej Rocio:) Kul att du skrev på bloggen! År och dar sen, jo det är bara bra med mig:) Självdå?

2010-02-09 @ 18:37:21
Postat av: Sussi

Alla borde ha en kompis som man håller fast vid och blir gammal med! Jätte mysigt! :)

2010-02-11 @ 02:02:00
URL: http://lavica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0