Amongst the Waves

Nästan alla tummen ner från igår har blivit idag en tumme upp!

Poolen är ren, mobilen e fixad, har ätit normalt och det har inte blivit nån planering idag!

Har inte gjort så värst mycket idag, varit hemma och tagit det lugnt, matat mina Vivlar och städat lite här på min dator.

 

På tal om dator o städning så har det blivit att lyssna en massa musik, det känns som att den här veckan kommer att bli en Grunge- vecka, massa Pearl Jam, Alice in Chains, Nirvana och Soundgarden! Mysigt, att lämna lite "psykodelisk rock" åt sidan.

Här bjuder jag på en Pearl Jam låt som jag inte kan sluta spela på datorn! Repeat! again n again n again!

 

Pearl Jam- Just Breathe

Underbar musik, röst, känslor, vacker text! alldeles perfekt!

 

Did I say that I need you?
Did I say that I want you?
Oh, if I didn't I'm a fool you see
No one knows this more than me


Nothing you would take
Everything you gave
Hold me til I die
Meet you on the other side...

Det påminner mig om ett brev som tarak skrev till mig där han citerade en film (Arizona Dreams)

"If you and I were to die in a plane crash it wouldn't matter, because our souls would keep on going and we would love each other from place to place - because it is infinity"

Ibland säger jag för lite hur mycket jag älskar honom! "No one knows this more than me"

 


Kommentarer
Postat av: Annaa

Jag är så glad för att du visade pearl jam för mig. Eddie har genom dom här åren gjort så mycket för mig, verkligen öppnat upp många sinnen i mig.

Det är ovanligt att du skriver om din kille, vad glad jag blir :) Jag blir så nyfiken och jag önskar att jag kunde få träffa honom. Jag vet ju att du skulle vara med någon som verkligen är bra för dig :)

Gumman, jag saknar dig också så sjukt mycket nu. Det är sjukt hur det kan gå i vågor men ibland kan jag inte undgå tanken hur det skulle varit om du fortfarande bodde här :) ha det bra! :)

2010-02-03 @ 19:19:42
URL: http://ahstrom91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0