Black Dog!

Idag har det varit en dag full av överraskningar. Jag steg upp väldigt tidigt på morgonen, kl 6... mina syskon började skolan idag efter 3 veckor vinterlov, så de steg upp oxå ganska tidigt. Kl 6.30.

Det kändes inte bra att gå lägga mig igen, jag skulle ju hinna med mkt idag. Kl 7.30 satt jag vid datorn o jag började skriva klart mina berättelse, kan lyckligtvis säga att jag e klar med det :)

Kl 15.00 skulle jag vara hus min akupunktur-doktor eller hur man kan kalla det för nått. Där var jag en timme med nålar uppsatta i olika delar av min kropp. När jag skulle hem ringde morsan   o sa att de skulle hämta mig. Bra tänkte jag, då behöver jag inte använda upp my money! När de kom, märkte jag att alla var i bilen, pappa, mamma, benjamin, mattias, soffia, och................... en liten hund!!!!!!!!!!!!!

Ja, nu har vi skaffat en liten Yorkshire, han heter Smoothy och han e 3 ½ månader gammal. Han e den underbaraste varelse jag har sett, o sen kommer Annas lilla Cuba!

Just nu sitter jag med honom i min famn, han e så lugn, så mjuk!!!

 

 


Kommentarer
Postat av: M

Nämeeeeeeen :$

2010-08-04 @ 05:43:40
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: Annaa

MEEEEN GUUUUUU VILKEN UNDERBARING!!!! JAG KAN INTE SLUTA TITTA PÅ ER !!! ;) Jag blir så himla glad för din skull och Cuba ska få se bilder på Smoothy :D Dom blir säkert vänner :D hihihi! Älskar dig Rocio och du gör mig så lycklig då du skriver i bloggen din! :D

2010-08-06 @ 14:50:38
URL: http://ahstrom91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0