Shine on!

Hej igen. Det har varit värdens underbaraste helg! I Fredags fyllde Vladimir år, så han kom o hämtade vid 20.00-tiden,  sen  fikade vi med hans familj o några av hans närmaste vänner. Alla e jättesnälla o det känns verkligen som att jag kommer att trivas mkt med dem. Sen kl 23.00 for vi till en pub ”Subterraneo”  o där kom alla hans andra vänner, vi hade jättetrevlig, jag dansade, haha var verkligen länge sen jag dansade. Men det var jättekul.

I lördags kom Vladimir hem till mig, haha jag lagade mat åt honom, haha det blev nog det enklaste jag har lagat, det var ju helt oplanerat att han skulle komma, så jag lagade ”spagetti med köttfärs-sås”. Men nästa gång då jag verkligen planerar bjuda honom att ta får det bli något mer utvecklad.

Igår, for jag hem till honom, han lagade lunch åt mig, jättegott förresten, o sen myste jag hela dan med han.

Det var verkligen länge sen jag kände så mkt lycka som jag gör just nu.

 

Ja, nu ska jag fortsätta skriva på mina berättelse som måste vara inne nu på onsdag.

Önska mig lycka till :)

 

 

 


 

Dagens låt

Starman - David Bowie

som jag dedicerar till min vän Jon

enjoy my friend :)

 


Kommentarer
Postat av: M

Lycka till! :D

2010-08-03 @ 03:50:42
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: M

Ja verkligen. Saknar dig mycket! Hoppas det går bra, fast det vet jag att det gör :)



Läget med mig är bra! Själv gumman?

2010-08-03 @ 06:15:18
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: Annaa

LYCKA TILL! :D

Det där fixar du! Vad roligt att se en bild på er båda! :D Du ser så lycklig ut att det riktigt värmer i hjärtat!! :D Skriver mer till dig då jag har mer tid! :*

2010-08-03 @ 20:48:03
URL: http://ahstrom91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0