Youth Gone Wild!

Jag är på ett så otroligt bra humör idag! Jag känner mig pigg, glad o jag ser fram emot allt som dagen har att bjuda på.

Just nu ligger jag på min säng och äter frukost samtidigt som jag lyssnar på en väldig energi smittande låt ”My Sharona” – The Knack (gammal men bra, 1979) med ett väldig bra solo också.

Nu ska jag gå o duscha, och sen ska jag göra packa o fräscha upp mig lite, vi ska till mormor o morfar idag o fira påsk med dem. Det känns bra, jag har inte sett de efter jordbävningen.

Puss hej!

 


 

Underbar film som jag såg för ganska länge sen, men som ni alla borde se!

Med den vacka Eva Green, Louis Garrel <3, och Michael Pitt

Regisserad av min absolut favorit regissör Bernardo Bertolucci

 

En revolutionerande film om tre unga människor i Paris som delar gemensamma åsikter och smak, passion om gamla filmer. Tre personer som trevar efter kärleken men på olika sätt.

 

Se den, den e sååå bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0