The Times They Are Changin!

Oooj så mycket som händer just nu! Vet inte hur jag ska beskriva allt jag känner.

Jag har varit här i Sverige sen i tisdags och jag kan lugnt säga att det har varit de bästa dagarna på länge. Helt otroligt att träffa några av mina bästa kompisar, Anna, Isabella och Emelie, prata med dem, försöka att uppdatera så lätt som möjligt allt som har hänt på de senaste två året. Vi har fortfarande mycket att prata om, men det kommer, det vet jag.

 

Sen i onsdags var det dags att överraska mina gamla teaterkompisar. Jag såg deras slutproduktion ”Peter Pan” o det var hur bra som helts, fick tårar i ögonen, jag tänkte att kanske jag hade varit där med dem om jag hade stannat. Helt otroligt att se hur mycket alla de har utvecklats Det blev att äta lunch med dem efter dem hade städat undan allt, sen följde jag med de till skolan, o där blev det att ses musikarnas slutproduktion, de var också jätteduktiga.

 

Black Sabbath cover "Crazy Train"

I fredags var jag o festade med teatrarna, jättemysigt o kul att få höra saker som jag inte visste om dem!

I går följde jag Annas mamma och Maria till en kör-manifestation, där Anna också sjöng. Härligt att få vara en del av allt det hära, nu när jag ändå har missat så mycket.

 

 

Just nu sitter jag med Anna, vi försöker plugga, det går inte så bra, men mysigt har vi iaf.

Kl 19.00 blir att se ”Signalfel” med Hamadi Khemiris på Nordanå . Ser verkligen fram emot det.

Hej


Kommentarer
Postat av: M

Jag hoppas det. Love you to<3 vill inte att du ska åka hem.

2010-05-10 @ 20:10:57
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: M

Mats mamma har dött:/

2010-05-21 @ 20:32:52
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0