Talk!

Jag känner mig så lättad! Jag har burit på ett problem sedan november, jag försökte skjuta upp det, men igår kunde jag inte hålla mig längre o pratade med personen som jag hade haft konflikten med. Imorgon blir det ringa henne så vi kan bestämma någon tid för att träffas. Jag har aldrig haft problem med någon, så det kändes så ovant att fixa det.

 

Annars så har det inte hänt så värst mkt, kom hem igår, vi tog med oss en tjej som ska hjälpa med städningen och grejorna här hemma (hon kommer att bo med oss), o just nu sitter jag här o lyssnar på musik o funderar på vilken film blir det att se idag o vilken bok jag kommer att här näst…. Läste klart Dan Brown’s sista roman ”den förlorade symbolen” riktigt spännande o roande som alla Dan Brown’s böcker ;). O snart e jag klar med boken jag läser just nu.

 

Imorgon blir det att stiga upp väldigt tidigt o åka till stan o fixa klart några grejer, åka tunnelbana o jag kommer säkert att gå vilse, haha, men det e alltid spännande att åka tunnelbana, jag blir alltid bättre på det :D

 


Hittade den här bilden! haha gamla goda tider!

 


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Åh, gamla goda tider ^^ Vad söt du var!

Kommer du komma och se Peter Pan? :)

2010-04-05 @ 23:18:02
URL: http://ingreed.blogg.se/
Postat av: Fran

Pero que ternuraaaa!

bueno y despues sacas a la chica salvaje que levas dentro no te dura mucho lo tierna wahahahahha!

te quiero amiga..

2010-04-06 @ 16:45:06
URL: http://frangalaz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0