Dead and Gone...

Shit va jag trött! Jag sover alldeles för lite tror jag. Det e ju inge bra. Men jag kan inte mot stå att se på filmer under hela natten typ. Igår blev det att se ”Benny & Joon” regisserad av Jeremiah S. Chechik, riktig söt film.

Sen såg jag ”Don Juan de Marco” av Jeremy Leven, gillade inte så mkt filmen den var för banalt, kan kanske bara utmärka 2 goda saker av filmen, att Marlon Brandon spelade med Johnny Depp o att mannen som skrev manuset vet hur man ska älska en kvinna.

 

Idag har jag tänkt att de ska bli en riktig ”The Doors” dag. Ska lyssna på The Doors o sen på kvällen ska jag se filmen ”The Doors” regisserad av Oliver Stone, riktig bra regissör må jag säga, filmen handlar, som namnet säger, om rockbandet ”The Doors” o dess ursnygga sångare Jim Morrison ”The Lizard King” spelad av skådisen Val Kilmer.

Favvo låten just nu

"Runnin' Blue" - The Doors

 

 

Dagens Kult-information:

Visste ni att Jim Morrison, Jimmy Hendrix, Janis Joplin, Kurt Cobain, Robert Johnson, Brian Jones dog när de var 27 år?


Kommentarer
Postat av: Idah

jo, dt är jättekuul :)

jag sjunger o spelar gitarr :]

Postat av: M

ÄLSKAR DIG MED MIN SOCKERNÖT!<3

2009-09-15 @ 22:22:01
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0