Down in a Hole...

Hej!

Nu har jag inte skrivit här på några dagar, inte bra det!

Har inte så mycket att berätta, kanske att jag hade min första examen idag; biologi, o jag fick MVG! ;) skitnöjd! Det betyder att jag har MVG i Biologi alla mina år på gymnasiet. Nästa examen blir då på måndag, då blir det Historia så nu sitter jag o pluggar som en tok! Därför har jag icke bloggat

Ni får alla ha det bäst!

Saknar mina vänner så himla mkt!

 

Btw! GRATTIS VICTOR! Blev så himla glad då jag fick veta att du hade kommit in på en skola i London! Världens största kram från mig!


Då jag inte gör så mkt på skolan...


Kommentarer
Postat av: Jens

Haha, tyvärr så FÅR jag inte säga vad vi ska göra. Risken finns ju dessutom att någon kan läsa det här, och så vet alla om det redan. Då blir det ju ingen rolig överraskning ;) Men jag kan lova att det kommer bli BRA! Riktigt bra! :D



Men är det säkert att du kommer hit nu? :D Och när? :D :D haha

2009-09-03 @ 11:49:49
URL: http://mjensa.blogg.se/
Postat av: Victor

ååh vännen! e du i London nu?

grattis! jag visste att du skulle komma in på en skola där!

du får hålla mig uppdaterad om hur du har det där bort!

stor kram till dig

Jag åker den 14e=)

Tack så mycket! Jag skall göra det hahah

Kram själv =)

2009-09-03 @ 13:00:07
URL: http://voh32.blogspot.com
Postat av: Emma

igen fara! :)

allt är jätte bra tack.

2009-09-07 @ 19:33:38
URL: http://ekallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0