Père Lachaise Cemetery

Hej!

Kom nyss hem, var hos några kompisar, vi grillade, hade kul, små drack, prata om skolåret som håller på att ta sin slut, va vi kommer att göra här näst, om vi kommer att fortsätta ses o sånt osv osv

Tycker att sånt e alltid jobbigt, jag har ju varit tvungen att prata o tänka på det allt för många gånger under mitt liv. Det värsta e ju att jag har ingen klar bild framför mig. Men jag vill hellre inte tänka på det nu :)

 


 

Igår blev det en riktig film-mys-dag!

"Sleepy Hollow" (1999)

Directed by: Tim Burton

"Cry-Baby" (1990)

Directed by: John Waters

O Dagens Filmtips är:

"2 Days In Paris" (2007)


Skrattade hur mkt som helst med filmens sjuka humor! plus att jag känner igen mig o den sjuka relationen jag har just nu.

Se den!

Directed, written, produced by: Julie Delpy (jätteduktig e hon, hon spelar en av huvudrollerna oxå)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Vicky

Tack gumman! Hoppas allt är bra med dig! <3 Puss

2009-09-14 @ 02:01:30
URL: http://fuckyoudude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0