Can you put a price on your dreams?

Hej hej! nu e äntligen tråkfredan över!
Idag blir iaf att festa med vännerna! längtar till kvällen.

Igår såg jag "Ed Wood" av Tim Burton! lika bra o dyster som alla hans filmer. O Johnny Depp gör det utmärkt som Ed Wood (Ed Wood var en regissör från 50-60-talet, o han blev vald som "The Worst Director Of All Time", nån som har sett nån av hans filmer vet nog varför)
Jag diggar Tim Burton, jag tror att jag aldrig har blivit besviken med hans filmer.



The Imaginarium of Doctor Parnassus

Vill se...vill se...vill se!!!!

Ny film av Terry Gilliam ("Brazil", "Fear and Loathing in Las Vegas", "The Brothers Grimm")

Filmen se hur bra som helst o jag vill verkligen se den för att de e den sista filmen som Heath Ledger spelade i, han dog innan filmen blev klar, så Johnny Depp, Jude Law och Collin Farrell fick spela fysiskt förändrade versioner av Ledgers rollfigur.

Cast:

  • Heath Ledger

-Johnny Depp

-Jude Law

-Collin Farrell

  • Christopher Plummer
  • Tom Waits
  • Lily Cole
  • Andrew Garfield
  • Verne Troyer
  • Peter Stormare

 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh, jag vill också se den! Heath var en sån himla fin människa. Kram vilken snygg bloggdesign du har! :)

2009-09-12 @ 23:22:55
URL: http://blondelife.devote.se
Postat av: djamila

Ooooooomg !

Jag måste se denhär filmen, heath ledger måste ju vart den bästa skådisen ! Och depp ..

Guuud nu måste ja se den hahah :D

2009-09-13 @ 12:18:08
URL: http://djamila.devote.se
Postat av: M

Jag tror dom skänkte pengarna dom fick från filmen till heaths dotter:)

2009-09-13 @ 20:40:24
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0