Break those chains that bind you

Vet inte vad som händer med Internet, lr ja Explorer funkar med Firefox gör det inte. Det e däför jg har inte uppdaterad på ett tag, jag hatar ju Internet Explorer, men kände mig lite tvungen att skriva nåt iaf. Msn funkar inte heller :S

Pappa kom hem i Fredags, han kommer att stanna här tills den 18 oktober verkar det som, sen åker han till Schweiz igen, efter det får jag väl klara mig utan pappa tills december.

Igår var jg på en fest, Sofias födelsedag faktiskt, hon fyllde 18, skitkul hade jag. 

Har inte så mkt mer att berätta just nu, har inte sett nå film på ett bra tag nu, vill fokusera på pluggandet istället. 

HA det bäst!
bye


Kommentarer
Postat av: Annaa

Så söta! Vem är flickan på bilden?

2009-09-27 @ 17:10:13
URL: http://ahstrom91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0