Turning Japanese

Heeeeeeeeej!

Har inte kunnat uppdatera på bloggen för att jag inte hade nå Internet. Men nu har jag det! Yeah!

Vad har jag gjort under den här lovveckan? Mm få se… Jag har sett massa filmer, inte så konstigt när det gäller mig faktiskt.

Har varit med vänner, shoppat, varit med min familj o ätit god mat med my friends.

 

Igår firade vi nationaldagen, vi får till några vänner o grillade, jag gillar inte grillat kött så jag åt bara sallad :) känns ändå bra att äta lite hälsosamt mat.

 

Ja vi ses senare, får väl ta igen med min bloggande.

Ha det bäst.

 

Älskar Sushi!!

 

Onsdagens lunch med min vän Francisca

 

 

The Ramones- I Belive In Miracles


Kommentarer
Postat av: Annaa

Hej Gumman! :D

Vad kul att du har fått tillbaka internet! Jag har saknat dina uppdateringar! :)

Vad läckert det såg ut med sushin! Jag har ju pinsamt nog aldrig ätit sushi :( Det vill jag äta med dig någon dag :)

Tack så mycket för omtanken! Jag känner mig fortfarande hängig, men inte för hängig för att stanna hemma så det är som jobbigt.

Javisst får du ta bilder från mig! Vilka vill du ha? Jag skulle kunna skicka dom på hotmail lr nåt? Puss puss!

2009-09-19 @ 15:26:01
URL: http://ahstrom91.blogg.se/
Postat av: Jens

Ja, det var verkligen en underbar present, hon blev jättelycklig! :) och idag så for vi och spelade lazergame med henne, så hon fick sig förhoppningsvis en riktigt bra födelsedag :)



Haha, ja, jag älskar också kondomerna, vill införskaffa mig några! Menmen, nu tycker jag att du kan ta och pallra dig hit till sverige så vi kan kramas! pusspuss!

2009-09-19 @ 17:07:07
URL: http://mjensa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0