Every day the dreamers die to see what's on the other side

Känns alltid lika svårt att börja skriva ett inlägg. Veckan har varit rätt slapp, var på skolan i måndags sen stannade jag hemma resten av veckan. Gjorde inte värts mycket, läste, såg massa filmer, lekte med mina syskon, pluggade lite biologi.

 

Nu märkts det att sommaren e här! Igår var det 33,1 grader varmt! Bad i poolen blev det så klart!

Det ser ut som om att idag kommer det att bli lika varmt.

Jag kommer att uppdatera på bloggen senare, måste gå o sova lite nu.

 

Veckans film: The Dreamers av Bernardo Bertolucci

Veckans bok: Hijo de Ladron (son of a thief) av Manuel Rojas

Veckans låt: Cat People- David Bowie

Veckans konstnär: Wassily Kandinsky

 

 

Ser ni handsken där bak? så patriotiskt, lr var det idiotiskt!?


Kommentarer
Postat av: pelle

Cat People är en grym låt! Äntligen någon som håller med mig!

2009-11-03 @ 22:44:12
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0