Brain Damage!

Nää, nu var det verkligen tusen hundra år sen jag skrev här! Sry

Jag har bara haft fullt upp med skolan, klassen osv. Jag går ju snart ut gymnasiet så det e mkt att göra just nu.

Jag går ut den 13 november! Det e ju fan snart! Man känner ändå stressen, lr ja mina klasskompisar stressar som tokar, för att de måste ju göra ett slags ”Nationella Prov” där det ingår flera prover; Matte o Spanska som e obligatoriska o sen får man välja emellan Historia lr Naturvetenskap, lr både ock, o poängen som de får där kommer att säga om de kommer in på det de vill plugga i.

Jag bryr mig inte så hemskt mkt, jag har ju trots allt många alternativ att välja emellan. Jag kan plugga teater här, flytta o plugga teater i Sverige, plugga konst i Frankrike osv. Ibland känns det skönt att inte behöva fokusera bara på ett alternativ, men för mig e det ändå hemskt att kunna välja mellan många. Jag vill ju inte lämna familjen, mina vänner här o så saknar jag mina vänner där borta i Sverige så sjukt mkt. Ja får väl se vad jag gör.

Ska ba försöka lugna ner mig o njuta av livet. Vi har ju trots allt bara en.

Ha det!

 

 

Bild tagen av Tarak

Plats: Valparaiso


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0