across the universe

Äntligen fri!!!!!!!!!!
Ja, som jag berättade på förra inlägget, så var jag sjuk, JÄTTESJUK------------> jag blev sjuk 21 april, en tisdag. då stannade jag hemma onsdan enda fran till måndan i veckan.
jaa, det var ju ungefär 2 veckor, men det va inga vanliga veckor, det e just de där veckorna då lärerna sättar alla prov!
Ja var tvungen att göra 10 prov på 3 dagar!

Måndag: Spanskaprov, matteprov och biologiprov
Tisdag: Biologi-fisik-kemiprov, prov av en bok jag läste, spanskaprov
Onsdag: Matteprov, matteprov, biologiprov, kemiprov


O så måste jag fortfarande ge en redovisning om Ampere (fisik) o en projekt till engelskan!

Anna o Issa! snälla jag behöver få svar! jag måste verkligen ha de där bilderna! säg om ni kan, lr så gör jag nå annat.



Ååh jag har varit på kontsert (25 april) gud va lycklig jag e! Jag Såg Europe!!!
Ganska komisk faktiskt, de spelade ju på skellefteåfestivalen förra året men jag åkte hit dagen före, så jag missade dem.
Men nu har jag äntligen sett dem! o jag var skitnära dem! har aldrig hoppat, svettas skrickit så mkt som jag gjorde där.
Jag fångade bassistens plektrum! John Leven! älskar honom, ju äldre han blir desto snyggare e han!

bilder kommer senare!


Anna gumman min! Du fyllde 18 år igår! hoppas du fick mitt sms!

älskar dig så otroligt mkt! massa kramar o pussar här ifrån




liten present till dig vännen, älskar dig!

Kommentarer
Postat av: matilda

åh vad roligt att du fick se dem ;D puss!

2009-05-08 @ 15:25:39
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: Issa

<3

Jo nu e d helg o jag ska sova ut riktigt ordentligt har jag tänkt:)<3

Saknar dig me<!

2009-05-08 @ 16:23:49
URL: http://saadio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0