Got to have faith

Hej hopp allihopa!

Pappa kom hem idag! gud vad glad jag blev, var så länge sen jag inte såg han.
Det blev verkligen att berätta många nya saker för honom, typ om mina planer osv.

Har inte gjort så mkt annars idag. läste lite på en bok som e skitbra, den heter "The alchemist" av pablo coelho, sen så måste jag börja läsa på en annan bok till skolan "The place without limits" den handlar typ om en prostituerad kvinna.
Fast egentligen så borde jag plugga på matten, har inte fått så bra betyg i det xD hatar funktioner! fattar inte ett shit!

Btw så fick jag en ny mobil idag :) glad för det :)

Pussar till alla, ska gå o koka lite spaghetti :)

kramar


Kommentarer
Postat av: Issa

Åhh ja d e supergott med glass:D Har redan hunnit äta 2 daimstrutar i veckan, hehe;) Näe klart, på vintern blir d ju int lika mkt:P Hur e vintern där? Kall??

Jodå just nu kunde d varit bättre, men d funkar:)

Sj?

Puss Puss

2009-05-21 @ 16:54:50
URL: http://saadio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0