Not Fair!

Hej allihopa, jag vet, jag brukar alltid vara så dålig på att skriva på min blogg.
Men jag hade faktiskt tänkt att aldrig mer skriva här. Men jag ångrade mig.
jag har inte måt så värst bra på sistone.
Jag har kännt mig osäker o ensam.
Så först vill jag tacka alla mina vänner, för att även om ni e där borta så har ni varit nära mig då jag mest behöver er.
Tack!

Btw så har ni fått sommarlov! så otroligt skönt! ja för min del så har ju vinter startat, det regnar idag !

Puss Till alla!

Lily Allen - Not Fair



Absolut inte min musikstil! men jag tycker att låten e sååå bra!

Kommentarer
Postat av: Annaa

Åhh Lily Allen är så bra!! hihi det var faktiskt lite av en överaskning men jag har alltid diggat din musikstil :*

HAHA trummisen var nästan lik stilen :O xD

Vad kul att du skriver igen, och jag hoppas allt löser sig. Jag finns alltid här!! kraaaM!

2009-06-17 @ 18:50:06
URL: http://ahstrom91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0