Just like Mick Jagger said....

Ho ho!
jag e så himla trött idag! massa plugg, har sovit så otrolig lite osv

Mm dagen startade med att luften kändes så otroligt tung, molna var fyllda med vatten, men det har inte regnat än.
På skolan försökte jag plugga lite mer till kemiprovet jag hade idag, vet inte om det gick bra lr ej.
Sen blev jag bjuden att äta lunch hos en kompis, rätt mysigt, jag viste inte hur hans hus såg ut tills idag! Damn! huset va enorm!
Sen var de tillbaka till skolan igen, o sen blev jag bjuden av samma kompis att se en film hos honom, vi såg Smokin' Aces.
ja den va väl så där, men den va inte dålig.

jaaa imorrn har jag matteprov, jag kommer att få IG på det, det e jag säker på.

Ska gå o plugg nu
synes :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0