Who Misses Hair Metal???

Oja, igår var det en såndär fruktansvärd dålig dag, då jag hade migrän hela dan,
så jag sov kanske enda fram till kl 18.00,
sen gick jag ner o hjälpte mamma med middan, för att pappa hade bjudit hem en affärskompis.
Han va ganska trevlig, men det bästa va ju att en av hans döttrar hade pluggat teater o hon har spelat på olika teaterföreställningar o tom jobbat på tv:n så han sa att han skulle ta med sig sin dotter nån gång då skulle hon hjälpa mig att komma in i det här branschen!
Snacka om att bli glad!!! Känner mig så himla peppad, för att nu har jag ba ett år kvar i skolan o sen blir det att plugga teater! o det kommer bli mkt lättare med kontakter ju.


Idag e det varmt ute, så jag tänker gå o bada snart, det finns ju inte mkt att göra då det e så varmt ute, man orkar liksom inte gå ut lr nåt.

Visst e det fredag idag? o shit, det känns som att det kommer att bli den tråkigaste fredag ever! har absolut inga planer, jag måste nog göra nånting åt det xD
nä men kanske inte, jag kanske ska stanna hemma o spendera tid med farsan min. Han åker nu på lördag lr söndag till brasilien, han kommer hem nästa vecka, sen stannar han här kanske några dagar o sen åker han till peru o efter det åker han till finland o där stannar han kanske i 3 månader :O
Han kommer inte ens att vara här när jag fyller 18 år! ja man vet ju aldrig
så jag vill verkligen vara med han så mkt som möjligt!




Lite kul ba!




Skid Row - Youth gone wild
Def Leppard - Animal


Kommentarer
Postat av: Victor

Åh, skitball med kontakter! =)

2009-01-10 @ 03:13:13
URL: http://voh32.blogspot.com
Postat av: matilda

vad bra att det fixar sig med teatern och de:)

jag fattar inte din pappa:( först så ska ni flytta för att han har jobb.. sen reser han iväg jättelänge iaf?

2009-01-10 @ 23:07:56
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: n' en skön lirare

Hej på dig snygging!

Du missar väl inte min tävling i min blogg va?

Anmäl dig i den om du är intresserad så klart! :)

Många kramar från mig till dig!

2009-01-11 @ 02:06:38
URL: http://fuckju.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: haha vi som nyss har haft jullov.. eller vi börjar ju om på måndag:) ..

damen i svart eller vad den heter :S ...

kvinna i svart .. aja något sånt heter den. du vet den som ylva såg men inte vågade se igen.. :)



VA?! vart ska ni bo då:=O

2009-01-11 @ 03:05:40
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: S a r a

Bilden med rosen var jättefin! :)

2009-01-20 @ 13:15:22
URL: http://saaramarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0