Pour some sugar on me!

Tjena
här sitter jag i pyjamas o försöker bestämma mig om jag borde äta frukost lr inte.
Vet ni, jag har börjat träna en hel del, jag har börjat spinna, jag kör en annan maskin som jag inte fan minns vad den heter o så simmar jag varje dag! känner mig rätt så nöjd :D

Nu e jag helt inne i det här med teater igen, jag känner mig rätt så tom för att jag har inte hållit på med det sen jag kom hit till chile, jag har ju inte kunnat för att först o främst så behövde jag komma igång i min klass o med alla ämne o det känns som att iår kommer det bli ännu svårare, för att det sista året i gymnasiet här o i slutet måste jag göra ett nationellt prov som visar om jag kommer in i just den  universitet som jag tycker om o får plugga det jag vill.
Men det oroar inte mig så värst mkt, för att jag funderar om jag verkligen ska plugga teater här.
Jag håller på att leta bra teaterskolor i Spanien, jag känner peppen!

HAha minns ni?!


Japp har ingen aning om vad jag ska göra idag.
Kanske skriver lite mer senare!
Vi synes!

Här får ni en riktigt  skön låt



Alphaville - Big In Japan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0