Separate Ways

Japp nu e julen över, måste erkänna att julen va ganska fin i år, fastän den inte va vit!
kändes riktigt konstigt att bada ute innan julen.
så va nyårs oxå över! fan va kul det va, men jag måste erkänna att grät som en liten bäbis!

O så förlåt, har inte kunnat skriva på bloggen tidigare, jag var inte i santiago (där jag bor alltså)  utan jag var o hälsade på min mormor o morfar.
Jag älskar att fara dit, där brukar jag träffa mina vänner som jag hade när jag var liten.

När börjar ni skolan?! för att ni har väl inte börjat än va?! :O

Jag har ju lov, jag hoppas att dt blir kul. har ialf några planer inför de kommande dagar

  • Imorrn ska jag va o hälsa på en vän som fyller år
  • Fredag ska en kompis komma hem till mig o se en film av Quentin Tarantino, som e absolut en av mina favo regissörer, vi ska se sista filmen som han har regisserat " Death Proof"
  • Onsdag nästa vecka, ska jag fara o se en film som heter "W", för att han som ska komma hem till mig bjöd mig på "bio under stjärnorna"  det e en festival där de visar 10 filmer som de tror kommer att göra succe under 2009, o man ser det utomhus under stjärnorna, haha, så det kommer bli rätt kul. Har faktiskt aldrig sett en film utomhus xD
  • Sen nån dag på nästa vecka o enda fram till 25 januari ska jag gå o kolla på teater på gatan, det e som en teaterfestival då det kommer många teater grupper från många olika länder o nationela så klart som spelar teater på gatan  o parker, o årets tema e Asia, så de flesta grupperna som kommer e från china, japan osv. Så jag ser verkligen framemot det
Jap det e typ allt! Det dyker säkert andra saker upp men jag talar om det så småningom

Haha ni borde se mitt rum just nu! haha det e kläder överallt! haha fick en såndär ryck av att vilja prova alla mina kläder osv!

Jag lovar fortsätta skriva!

Oh justja! nästa vecka, på onsdag, kommer en tant, haha nä det e pappas kompis, ja som jag försöker säga hon kommer o häslar på från sverige! så gissa vad,!? hon ska ta med sig många sura godisar sånna som alla ni som känner rnig vet att jag älskar!
Ja o om ni vill kan ni oxå skicka några saker till mig, haha, nä men jag menar allvar, hon heter magdalena o hon äger Vegas restaurang som ligger på stan, så det e ba att ni går dit o ger henne saker till mig! haha

Jag det va allt för idag! Älskar er väldigt mkt o tack för alla underbara sms som jag fick under jul o nyårs, hoppas att ni fick dem med!


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH Bara så underbart! Lägg märke på hans röst! blir kåt ba av höra honom hahah

Nämen känner inte till nån som sjunger bättre en Steve Perry! gör ni det?
O så e det live till o med!

Nä men här får ni en riktig klassiker!

Journey - Don't Stop Believing


Kommentarer
Postat av: Victor

Hahah åh, låter som du haft trevligt endå! =)

Har ju börjat skriva lite med!

Var ett tag sen vi pratade, förlåt för att jag har varit kort men har haft lite tröga veckor nu, men det blir bättre =)

Kram!

2009-01-08 @ 03:11:33
URL: http://voh32.blogspot.com
Postat av: Anna

ÅH va mysigt det lät med filmen under stjärnorna!

Sen så har jag sett deth proof och jag håller med om att Quentin är ju hel spårad i sina filmer xD haha! jag tänker jämt på att han verkar ha nån grej för tjejers fötter/ben/ kroppar i allmänhet men i deth proof äre som fötterna jag tänker på! att han filmar! hah xD

Sen så äre väl som hans grej att alltid vara med i sina egna filmer en liten roll. rätt kul :) jag såg med arvid och hans kompisar häromdagen en annan film som han har gjort men jag kommer inte ihåg namnet, men den då en tjej inte har ett ben xD hah rå spårat xD

Gillar låten btw! :)

2009-01-09 @ 15:05:37
URL: http://ahstrom91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0