Two steps Behind

Japp, nu e det dags att skriva igen
Känner mig absolut inte inspirerad.
HAr inte gjort ett enda skit idag, det blev ba att sola, ta det lugnt o svettas som bara den för att det va 37 grader varmt idag.

Ja om mindre än tvp månader fyller jag år! 18 bast!!!
fy vad spännande! kommer att känna mig riktig stor då!
men det känns både bra o tråkigt på samma gång,
jag skulle ju så gärna vilja fira min födelsedag med de som jag håller kär,
men de flesta av de e ju där borta i sverige liksom.
Jag men jag får nog göra nåt åt det då jag åker dit.
Haha morsan sa nyss vad jag skulle typ få av henne som present, jag ska få hoppa bungyjump!
jag har ju alltid velat hoppa det :)



Oh gud, känner mig som världens äckel, jag har två lättvispade ägg i mitt år!
Man får ju offra sig för håret ibland.
Ägg e jättebra för håret. ja, massa proteiner o osv

Nämen nu ska jag gå o skölja av det här, har redan haft det i håret ca 15 min :)

berättar hur det blev sen!

puss puss

Kommentarer
Postat av: Victor

Hahha, hade inte hört om att ha ägg i håret, och bungie jump lät fett! Du får ta och filma det =D Jag ville det för ett tag sen, nu skulle det vara härligt med lite mer värme och något att snaxa på =)

2009-01-20 @ 19:36:22
URL: http://voh32.blogspot.com
Postat av: Anna

Oj Jäklar!! Bungie Jump! Du har inte lite cool mamma du! :D haha!

shit att du vågar! ska det vara utför en bro eller klippa eller vadå? :D haha!

Och du och dina idéer för håret :D haha minns då du utförligt berättade exakt vad du gjort med håret ditt under kvällen alla dessa hårinpackningar ;D haha du älskar verkligen ditt hår gumman <3 its smoking hot! :D Härligt att höra allt! :D älskar dig!

2009-01-20 @ 21:19:24
URL: http://ahstrom91.blogg.se/
Postat av: Lollo

Sv: Haha tack hjärtat:) Jag tycker faktiskt att dom ska vara glada som fick se det där, och dom i klassen sa att jag var söt! ;)

Jag saknar dig med gumman

2009-01-21 @ 08:50:24
Postat av: Matilda

längtade efter vad :o

älskar och saknar dig med<3

2009-01-21 @ 10:52:12
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: matilda

HAHAHA ja jag får alltid som jag vill

2009-01-21 @ 17:11:32
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0