Fly away from here!

I’m back!
Nää nu var det ett tag sen jag skrev på bloggen, Men jag har inte varit hemma liksom!
Haha det där lät så fjortis, o jag känner mig ännu mer fjortis för att jag sitter o kollar på ”The Hills”

haha NO comments!
 Måste ba säga att jag hatar Spencer! Kan man verkligen vara så elak o dum?! men han har nåt bra iaf, har gillar att läsa ;)

 Jag har faktiskt aldrig varit en girly girl men jag måste erkänna att jag skulle vilja leva som de i the hills! haha



E inte på topp just nu. Pappa åker till Finland nu på måndag o han stannar där kanske 3-4 månader.

 Kommer att sakna honom så mkt!

Jag har fortfarande kvar en pappa-dotter dag! Vi har redan planerat det, vi ska äta Sushi! Mums!

 Har inge mer vettigt att säga just nu, bara att jag solade hela dan



Igår såg jag en underbar film! Jag rekommenderar den till er alla! ”Stealing Beauty” med Liv Tylor!
 Den va så bra, har en härlig blandning av romantik, humor, konst, dans, musik ja den va ganska nudistisk tom haha o så måste jag påpeka att språket e nog det bästa med filmen, de talar engelska, italienska o franska, skithärligt!

Så ja till ni som vill se liv tylors nakna bröst bör se filmen! Haha




Ja nu har jag bara tråkigt, så jag ska se klart the hills o sen träna lite

Ha det bäst!

btw: har inga pengar på mobilen, därför har jag inte svarat- får pengarna på söndag  ;)
Tack för sms:t, blir så glad varje gång jag får de.

Kommentarer
Postat av: Victor

Den skall jag kolla upp =D umgås med farsgunbben allt vad du kan nu!

2009-01-30 @ 08:07:59
URL: http://voh32.blogspot.com
Postat av: Josef

Vilken otroligt häftig blogg du har, Rocio! ;]

2009-01-30 @ 15:54:01
URL: http://www.josef.sjoblommusik.se
Postat av: Anna

Åh ja uff vad han flyger och flänger! Härligt med far och dotter tiden :) Nu när mamma har vari i Kina har jag verkligen fått vara mer med pappa än vanligt ;D Pappor är bra :)

Vad härligt det låter att sola! HELA DAGEN! :D gaah sommar!

Jag var på solarium nyss men man luktar ju så förfärligt och jag bara bränner mig men man bir då varm och mysig i kroppen ;D haha!

Menar du mitt sms? :] ärsch jag tar då åt mig! :D

Miss you! :)

2009-01-30 @ 19:55:56
URL: http://ahstrom91.blogg.se/
Postat av: matilda

snygg design! :D

gillar fortfarande inte din pappas stil.....

2009-02-01 @ 21:49:01
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0