Sweet emotion

Fy satan, nu har jag ont i magen, men glad e jag iaf.
Har kanske ätit mer en 70 svenska-sura-godisar! Im in heaven!
har inte ätit sånna hära godisar sen juli.




Ja för att nu har morsans vän kommit från sverige så jag fick massa saker som jag behövde, o som inte finns här,
som bland annat, vaniljsocker o pärlsocker haha det märkts nog att jag gillar att baka :)
Nä men jättetrevligt e det ju, få som lite hemkänsla nu med nya svenska saker. Haha men det bästa va ju godiset haha kan inte leva utan mina extremt goda godisar hahah *en kompis sa nyss till mig att jag var kräsen*

Idag har jag inte gjort så mkt, stannade hemma badade en stund o sen blev det att sova. o juste jag läste klart boken.
Skitbra må jag säga, rekomenderar den varmt. "Änglar och demoner"

NU måste jag ba börja läsa en ny bok, några förslag?!

har inge mer att berätta just nu. ni får ha det bäst!



Kommentarer
Postat av: Victor

Serien som börjar med "Män som hatar kvinnor" sägs ju vara bra. Annars kan jag tips om "Imorgon när kriget kom" ruskigt bra serie =)

2009-01-16 @ 02:08:20
URL: http://voh32.blogspot.com
Postat av: matilda

sv: du har nog rätt lilla vän=)

Jag måste bara återfå peppen. Det är ju typ dethär jag vill egentligen, jag är bara för trött nu. Och kanske har förlorat det mesta av lusten.

jag minns också den dagen. Älskar dig med, mycket dessutom<3. Tro inget annat. Och låt ingen stå ivägen för dina drömmar och mål. Det finns inga gränser, och ingen annan än du själv kan egentligen stå ivägen för det du vill.



läs kalla kårar böckerna, och sen kan du läsa "äcklig" och "pojken som kallades det"

2009-01-16 @ 02:20:56
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0