Life Goes on...

Bra start på dagen! Fick underbara o underhållande sms av Jonte! tack för det!
Jag vete tusan hur mkt det kostar att skicka sms till Sverige men jag struntar fullständigt i det!

Nu vill jag bara höra " if i,ll ever have a child" det e den nya balladen som jontes nya band "Infernal dust" jobbar på.

Kl e 14.32 här, o jag har inte ätit lunch än...
Har jag berättat för er att lunchtiden e runt kl 14 här?! Konstigt lr?
Det blir säkert kyckling med nåt :)

Det e många saker som e annorlunda här! Jag måste erkänna att mitt liv förändrades så otroligt mkt!

Men jag vill inte komma in i detaljer just nu. Haha har faktiskt aldrig varit detaljerat när det gäller att berätta om mitt liv.
Ganska ironisk faktiskt... vf skriver jag på en blogg då?!



 
Jag ser lite ljusare på framtiden!


JA Juste, bilderna på mitt hus kommer snart
måste ba ta nya bilder.
Haha o då kommer jag att passa på att berätta
om det som DU brukar kalla för lyx liv.


JA det va allt just nu!

//Rocio

Kommentarer
Postat av: Lollo

Sv: Jo, men det kändes typ som att det gick bra, alla var iaf riktigt duktiga:)



Jag ska typ kanske vara en gammal tant som väntar på att hennes söner ska komma med sina familjer för att hälsa på henne på hennes födelsedag, alltså jag typ ställer fram fika och gör sig fin osv, sen ringer båda två och säger att dom inte kommer att komma. Så den blir lite sorglig sådär

Men jag tror nog att den blir bra, om jag orkar göra den:)

2009-01-21 @ 19:00:15
URL: http://buymeaticket.blogg.se/
Postat av: matilda

haha jag skulle älska att äta den tiden :-D jag älskar hur dom har i italien,först frukost rätt sent sen lunch vid fyra kanske, sen middag vid 22.00 kanske. Råsoft. sen massa siesta och shit eller vad det kallas, så vill jag ha det. vi borde ha så här.

2009-01-21 @ 21:26:14
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh jag ser fram emot husbilderna och erat lyxliv ;)

Gah snygga bilder babe! ;)

p.s haha hör att du virat josef runt dina fingrar ;) haha ska bli spännande att se resultatet :D ! puss!!

2009-01-22 @ 16:55:27
URL: http://ahstrom91.blogg.se/
Postat av: Jonte

NU har jag kommenterat färdigt :P



Nä, men låten heter "If ill EVER have a child" ;) inte never :P

2009-01-23 @ 20:52:57
Postat av: Rocio

Haha dummer! tack för din kommentar iaf



haha okej sorry nu har jag ändrat på det

puss

2009-01-24 @ 01:23:16
URL: http://rockio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0