Girls, girls, girls

Oja, another sunnyday!
kan inte klaga direkt, jag älskar trots allt sommaren, sommarkläder o stranden. O mitt hus så klart ;)
Pappa e i Brasilien just, känner mig ändå lite avis. Men jaja, jag skulle ju hellre vilja åka till Sverige,
även om det e snö o kyla där.

Jag fick den här nya godingen för några dagar sen! 

I just love Donna Karan!

Lite info:              
Classified as a refreshing,
spicy, lavender and amber fragrance.
Blended with moss, woods, cedar and tobacco.
Recommended for daytime wear.


Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: matilda

skryt lagom du med värmen:( här är det inte det minsta varmt... kanske nån plusgrad om man har tur

2009-01-13 @ 16:51:31
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: Victor

Åh, brasilien är galet, var där 2006. Jag skrev lite till förra inlägget med. =)

2009-01-13 @ 19:57:40
URL: http://voh32.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0