Tiden Laker intet

JA igår fyllde mamma år, o igår var det en vecka sen pappa åkte till Finland.
Fy tusan vad jag saknar honom. Det e ju inte första gången han har varit borta. men det e första gången har kommer vara utomlands ca 3-4 månader!
Det värsta e ju att han e ju alldeles ensam där. men men, det e ju hans jobb.

Jag har inte heller mått så värst bra...

Idag åker jag til södra chile, där min mormor o morfar bor. Jag längtar.

Orkar inte berätta mer just nu... Haha jag e så dålig på att skriva på bloggen!!!

Gaaaahh skolan börjar snart!!! sen slutar jag gymnasiet!!
Funderar på om jag ska jobba på en kryssning, ett år iaf.


Visste ni att människan bara använder 10% av sin hjärna! inte undra på varför vi e så dumma! o gör så många dumheter...


 

So if you're lonely
You know I'm here waiting for you




Gud så hemskt! har börjat lyssna otroligt mkt på vikingmetal, folkmetal lr ja paganmetal!
Haha inte lik mig!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Victor

Jag har ett bandtips som är lite sådär folkmetal, ett av de få jag faktiskt kan tänka mig lyssna på ^^ "Lumsk", heter dem.

2009-02-10 @ 21:31:56
URL: http://voh32.blogspot.com
Postat av: Josef

...men det är ju trevligt att designen kommer till användning! :P



Vikingametall ftw

2009-02-11 @ 23:29:46
Postat av: Victor

Haha, njä hon fyllde 46 men =D Lite standard att säga så för å va lite snäll haha

2009-02-12 @ 13:38:29
URL: http://voh32.blogspot.com
Postat av: Jonte

Det finns vissa som använder upptill 18% av sin hjärnkapacitet :)

Lyssna på, och håll dig till, Iced Earth! ;)

Det är det enda rätta :D

rekommenderar albumet "Horror show" och låten "The phantom opera ghost". :D

2009-03-08 @ 18:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0