a kind of magic

Oooh va glad jag e! iblan d älskar jag bara så otroligt mkt tekniken!
Trodde aldrig att mina teaterlärare skulle hitta mig på apberget. Det var faktiskt ca 7 månader sen jag hade kontakt med dem!
Kändes så otroligt underbart! svårt att beskriva själva känslan, men det va som om jag var där!

Btw så har jag blivit a big fan av Lastfm! igen! haha så det ba att ni tar o skriver där,  "fairy_light"

Jag satt o kollade idag på mina betyg, de som jag fick i ettan, jag  fattar verkligen inte hur jag kunde få MVG på datakunskap! fram till igår visste jag inte vilken användning f5 knappen hade xD men tack Josef!

Så ja som ni kanske har lagt märke till, så har jag pimpat min blogg! lr bättre sagt så har Josef gjort en alldeles ny bloggdesign åt mig. så åter tack till dig! "applåder, applåder"

Som ni kanske kommer ihåg, för några veckor sen så kastade min älskade lillasyrra min mobil i poole, som tur va så funkade mobilen alldeles utmärkt efteråt... lr det trodde jag. Men varje gång jag pratade på mobilen så hörde de andra knapp vad jag sa! :( o folk brukar ju ringa ganska sent till mig, typ vid 2-3 tiden på kvällen-morgon... så det gick inte att viska som jag brukade göra förrut!
Men då kom min pappa till räddningen. jag fick en ny mobil! jag kommer fortfarande att använda min gamla mobil,
för att jag e så fast vid den, men men man tackar ju inte nej till en ny mobil. o den nya kommer jag absolut att använda på kvällarna ;)

                                                                                                                                 
                                              


JA nu bör jag kanske gå o lägga mig snart! känner mig inte så kry!
kram kram

Kommentarer
Postat av: nadja

kul att du hittade till min blogg, längesen man såg dig nu!



Allt är fine med mig, sj då? :)



KRAAAAAM!!

2009-02-01 @ 14:35:24
URL: http://bennesflikka.blogg.se/
Postat av: Josef

Bockar och bugar :]

2009-02-01 @ 14:35:38
Postat av: Anna

Ahhh galet Snygg Bloggen blev! :D

Till dig och jag ger Josef den komplimangen också ;) hihi!

Blev så glad att se bilden på oss där! Det var bland den första jag såg haha ögat dras väl till sig själv ;D haha nämen så fina bilder :)

Wow ny mobil! funkar den bra? :) Jag är så sugen på att skaffa en ny, min nuvarande är som klumåpig osv haha men jag är ju bara ute efter utseendet ;D

Annars allt bra? Kraaam!

2009-02-01 @ 19:37:48
URL: http://ahstrom91.blogg.se/
Postat av: Victor

Krääämigt! Den blev fin =)



Måste hinna göra en massa saker innan jag ska lägga mig men jag hoppas vi hörs av asap! =D



Kram

2009-02-01 @ 22:12:27
URL: http://voh32.blogspot.com
Postat av: Victor

Och, jag bor hos mamma ibland och pappa ibland. =)

2009-02-01 @ 23:03:52
URL: http://voh32.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0