People Are Strange

Jag har verkligen svårt med den här bloggrutinen!
Jag läser ju alla andras men jag känner ingen större lust om att skriva om mitt liv.
Det e inte så att det inte händer nåt spännande, ibland känns det bara onödigt att skriva om det.

Det har blivit rätt mkt pluggande för mig, men jag har varit rätt oansvarsfull, jag e helt skoltrött,
så jag föredrar att stanna hemma o se filmer med Tarak (killkompis, född in the Usa, som e helt fascinerad om Bob Dylan, o har nog världens största filmkolektion o han älskar att röka hasch o läsa böcker! )
Vi har ju en liten historia där, men inget seriöst, han e ba min bästa kompis så allt som händer, glömmer vi till nästa dag.

Igår såg vi:
Jackie Brown
Directed by Quentin Tarantino!!!
Love it!

Ja nu ska jag gå o koka lite rött te o lyssna lite på The Doors!

Kvällens Film blir::: I´m Not There…
Directed by Todd Haynes.
Biografi/musicalfilm av Bob Dylans liv
Jättebra skådespelare e med i filmen
Christian Bale, Cate Blanchett, Ben Whishaw, Marcus Carl Franklin, Richard Gere, Heath Ledger
Alla de spelar karaktärer baserad på Bod Dylan



The Doors - Hello, I Love You

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hehe, känns väl inte så speciellt. Har inte riktigt kommit in i rutinen än. Blir väl värre då man börjar påriktigt som, då alla läxor börjar forsa in osv:)

Hur har du det själv med skolan osv, kul att du kommenterade btw. Tack så mycket, älskar tightsen!=D

saknar dig snuttan=(

2009-08-23 @ 18:09:35
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0