Paint it Black


Hej! Just nu sitter jag barnvakt åt två barn, 2 och 3 år!
haha vi haft kul, och om en timma kommer två till o sen kommer två till igen!
Vi var nyss på parken o lekte där ett tag, o nu sitter de o kollar på tv för att de ska äta snart.
Bilder kommer sen ;)



Igår såg jag en jättebra film! haha gammal men bra o rolig o allt! haha den va perfekt!
Jag har en ganska konstig filmsmak så ni behöver inte hålla med mig om jag säger att en film e bra ;)

Den handlar om helvetet som William Blake(Johnny Depp) måste gå igen efter att han har dödat en man.
Filmen e i svart & vit o man kan till o med se Iggy Pop i en liten roll!
Mästaren Neil Young står för musiken!




Movie: Dead Man (1995)
Directed By: Jim Jarmusch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0