L.S.D



Jadå! dålig dag! verkligen en dålig dag.

hade ingen lust att vara på skolan idag, gjorde absolut ingenting, o under all min desperation skickade jag ett sms till min vän Anna,
jag vet inte vad jag ska göra, pappa tackade nej till jobbet i Sverige, o ja, vad betyder det? ingen chans att hela familjen flyttar tillbaka, men betyder det att inte jag kan göra det?! vet faktiskt inte, vet inte om jag vågar säga till mina föräldrar att jag inte vill bo här, lr i schweiz, vete fan vad jag ska göra. Vet inte ens om jag vill bo i sverige,
jag vet att jag vill flytta tillbaka för att kunna vara med mina vänner osv, men jag vet inte om jag vill plugga vidare där. Shit jag hatar sånt här.
men jag ska försöka leva nuet! "carpe diem" liksom!

Ja jag har typ inte hunnit berätta så mkt, men jag e ihop med en killem vi har varit ihop i ungefär tre månader, men ja jag vet inte riktigt hur det ska bli med han, han bor inte nära, så vi har en långdistans förhållande o det funkar inte så  bra för mig. Jag ska träffa honom nu till påsk, o jag kanske gör slut med han :( det känns förjävligt, men ja, det e sånt som händer.

Så bli inte ledsna killar, jag blir fri igen ;) ;)

Jag har faktiskt fått några goda nyheter på sistone:
Det e alltid bra att ha mer koll på sina vänner nu när man inte har de nära :)
Älskar er <3

Nu ska jag gå o hjälpa min lillebror med engelskan :) o sen ska jag kolla på

Phantom of the Opera

Kan inte låta bli att tänka på mina teatervänner ;)
särskilt på dig Jens

Ciao (K)

Beatles - Eleanor Rigby

Kommentarer
Postat av: anna

Vilket underbart inlägg!

Du skrev verkligen personligt :) Tack för smset! Det värmde, men bekymrade,..jag hoppas vi kunde prata oftare!

Hoppas det går bra med killen och allt! Nog för att jag inte hört så mycket om honom ;) men sånt där är aldrig lätt :/

Tack för tipsen om dom två brudarnas bloggar btw! ;D Hade ingen aning xD

Vi älskar dig! Och jag såg också den filmen under jul och jäklar vad Jens det står över hela filmen ;D Han är så söt!

Kramde Jonatan åt dig idag! Saknar dig! Kram!

2009-04-09 @ 22:54:29
URL: http://ahstrom91.blogg.se/
Postat av: matilda

saknar dig!

2009-04-10 @ 08:55:05
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: Vicky

Älskar dig med babe :*

2009-04-10 @ 13:07:40
Postat av: Ingreed

ÅH, phantom var det så himla länge sedan jag såg, måste se den snart igen!



Hoppas du har det bra i Chile :D

2009-05-09 @ 22:21:56
URL: http://ingreed.blogg.se/
Postat av: Jensii

HEJ ROCIO!!! Ååh vad det var länge sen jag skrev till dig! Men här är jag! jag är inte död :D haha

Åh,du är jättesaknad här hemma! Kom och hälsa på oss snart va? :( Om inte annat så kommer jag till dig då skolan är slut och jag har fått en massa pengar från min Holloywood-karriär! ;) Jag hörde du var sugen på att gå teater i New York eller nått? Jag är på! Vi far direkt! :D



Puss på min favorit Rosita!

2009-05-21 @ 11:21:30
URL: http://naturpojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0