All the people in the world...

Jaaaa! äntligen e veckan slut!!!! fy fan! prov varje dag! nu e det äntligen slut!!

Japp det gick hyfsat bra. Haha Matten sög som vanligt!  Men det gick bra på fisik, språk o biologi :)

o ja engelskan oxå! haha jag e en av de som kan mest engelska i klassen, hahaha! så ironisk! där i sverige fick jag aldrig mer en G! wuahaha!

Har inga riktiga planer inför helgen... kanske ringer Tarak! (en vän) så han kan komma förbi o hämta mig. Man har alltid trevligt med han :)
mm ja får väl se vad som händer imorrn :)



Jag började fundera på hur kul det e att folk drömmer om dig. lr ja, det beror ju på drömmen :)
men ja vet inte, det e nå särskildt men att nån säger till dig " jag drömde om dig inatt"
man känner sig som bra tycker jag :P lr?


 
Mm jag har funderat på det där om att börja om där i sverige...

Jag måste verkligen prata med Ylva, men först o främst, så måste jag vänta till farsan kommer hem :)
Men jag tror faktiskt int att jag kommer att få börja om med er :( o om jag inte får, så e det kanske inte så smart att börja i tvån, för att de skulle jag va efter ett år, o det vill jag inte....

Fan jag hatar att inte veta vad som kommer att hända med mig, ja iof kan det vara spännande att ha en osäker framtid, men jag blir så himla trött på att tänka på det. Jag vill ba va lugn o trygg som de flesta av de andra.

Japp det va nog allt för idag :)
nu ska jag gå o duscha :)

Jaa juste!! fy tusan vad jag hatar när ni har sommartid o vi har vintertid! nu e det 6 timmar skillnad!! det suger!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Victor

Hihi, kul att se att du skriver, måste bara ursäkta min extrema frånvaro, har så mycket för mig och sjuk nu och allt haha, lovar att bättre mig sen, ha det bra!

Kram :)

2009-04-04 @ 02:13:10
URL: http://voh32.blogspot.com
Postat av: Vicky

Jo, det går väl upp och ner, men jag lever ju ;) Det är väl huvudsaken ^^ Hur är allting med dig? Vill du flytta tillbaka till Sverige? Pussa :*

2009-04-04 @ 21:27:55
URL: http://fuckyoudude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0