Jag vaknar från de döda

Åj ÅjÅjåj, det va verkligen ett tag sen sist! Det känns verkligen ovant att sitta vid datorn o skriva på bloggen.
Jag har egentligen så mkt att berätta, jag vet att ja sa att jag skulle skriva på bloggen för er skull o att jag inte ha varit så duktig på det. Förlåt! :(
Hur har ni det där borta? med skolan o allt?
Det e synd att det e så stor tidsskillnad, det e faktiskt 5 timmar nu,, så jag hinner knappast snacka med några av er på msn, lr på skype med dig anna. Men sen typ i december e det ba 4 timmar då e det inte såååå mkt.
Här e det sommar nu, det e verkligen skitvarmt här, det bränns i ansiktet, jag e typ röd överallt.
Vad mer kan jag berätta?! a justja, jag e rätt så pepp, jag ska på klassresa om två veckor, vi ska till argentina o där ska vi stanna i 8 dagar. Fast jag har typ gått upp i vikt, lr kanske inte, men jag känner mig jättefet,
 så jag måste går ner i vikt innan jag far!

Kl e 22.30 nu, har ingenting vettigt att göra, sitter vid datorn, tänker på gamla tider, tänker på er, tänker på alla dumheter som jag har gjort, på saker som jag ångra o saker jag skulle vilja göra igen.
Det e så mkt jag egentligen har gjort, det e så mkt som har hänt mig, jag skulle kunna skriva en bok om mina memoarer!
jag skulle typ vinna miljoner på den, haha

ÅH nu känner jag mig rätt glad, snackar med Matilda på msn, min Määth, hon e ba så underbar, hon kan verkligen säga va jag vill höra.

Saknar er så mkt, saknar alla galna stunder mer er, saknar alla skratt, varje gång jag skolkade med nån av er, haha speciellt då jag skolkade från matte med issa, haha
saknar alla weirda konversationer med cia, haha och ja, de va verkligen konstiga
saknar alla smarta samtal med Jonte osv
o så saknar jag dig, saknar kunna prata med dig flera timmar i streck o berätta hur jag mår, fast ibland så var det nog mest jag som lyssnade på dig, med det e just det jag saknar mest! kunna hjälpa dig då du behöver det!

Matilda upp med hakan, vi kommer att ha våran middag nån gång, jag lovar det! det kommer att bli världens godaste o mysigaste middan ever!

Japp nu blev jag less orkar inte skriva så mkt längre. men jag lovar skriva imorrn, fast jag tror inte att det e så många som läser men skitsamman

Tusen pussar till er, o kramar med

älskar alla, haha älskar sverige! haha känner mig riktigt patriotisk idag,
livet e en ironi, här sitter jag, en invandrare/chilenare ( haha jag e ju inte invandrare här ju) som längtar för att kunna åka tillbaka till sverige! I just fucking love Sweden!

Bye

 "Fly high, reaching skies Two eagles flying to be free Moments of madness will be left behind The same horizon but in different lands..."
Be strong

Kommentarer
Postat av: matilda

åå jag älskar när du skriver ner dina tankar.

och det är visst folk som läser, när jag säger åå rocio skriver aldrig då säger alla ba ja jag vet, och suckar.. Vi saknar dig, hopaps vi ses snart, uppdatera oftare så jag slipper tjata! älskar dig.

ha det riktigt bra därborta, kram!

2008-10-19 @ 03:55:42
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: Anna

Klart vi läser! :D Jag kollar din bara för att, varje dag =D

Ballt att det blir mindre och mindre tidsskillad xD haha!

Och lycka till på klassresan lät helt fantastiskt :D

Du hjälper mig nu också! haha jag vet att jag kan babbla på rätt mycket men jag älskade känslan då du vände dig till mig <3

Puss Vi saknar dig i massor här borta! haha vår lilla "utlänning" ;)

Puss!!

2008-10-19 @ 12:47:47
Postat av: Victor

Här är din blogg =)

Du vet vad jag har att säga och annars hoppas jag att du får det roligt på klassresan! =D Aldrig glömma att jag finns om det är något. =)

Saknas, även om vi inte hann träffas något mycket medan du var här uppe, har vart alla möjliga saker i vägen och mentala/fysiska hinder, men de skall krossas med tiden och det vet du!

Snart ses vi vännen. (=

2008-10-20 @ 19:22:28
URL: http://voh32.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0