Girls Rock Your Boys

Tråkigt!!! jag har skittråkigt! jag har varit två dagr hemma nu utan att kunna gå på skola!! låter lite tokigt kanske, men jag har ju fan kul på skolan, jag har ju roligare där än vad jag har hemma xD
NI kanske vill veta vf jag har stannat hemma, jag e inte sjuk lr nåt, det e ju så att jag håller på att flytta till ett lite större hus, så jag hjälper morsan med allt flyttandet. MItt rum kommer bli kanska fint, men det kommer att ta typ en vecka tills den e klar, Nu när jag har gått igenom det mesta av mina grejer la jag märke till att jag har tok för många perfym, jag har 12 stycken :S Jag kommer att lägga upp bilder sen så att ni får se hur huset o mitt rum ser ut.
HAha jag e så himla stolt, jag har ju skrivit tre gågen på mindre en vecka!!! sånt händer inte så ofta!!!
BTW så e jag så jäkla glad, allt verkar gå som det ska!!! det e ba 8 dagar kvar tills jag åker på klassresa!! Fast jag kommer sakna en person :( haha hoppas ba att jag sköter mig då jag e borta xD

Har inte så mkt mer att berätta...
Victor du borde lägga dig lite tidigare!!! puss på dig!

Ha det så kul under helgen allihopa!

"You Make Me Smile"


So fucking melburn!!!




Enjoy!!!

Kommentarer
Postat av: matilda

hihi stolt över dig =D

längtar att få se hur du har det och hur du bor osv, det är ju ba bra egentligen att ha en massa parfymer, då har man ju att välja mellan, eller hur ;D ha så kul på klassresan vännen, och du får snart ta och berätta vem du kmr sakna ;)

2008-10-25 @ 10:29:05
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: Issa

Åh gumman,saknar dig!

Hoppas allting går bra med flytten:) O att du får d bra på klassresan, ta d lugnt där:P

Massa kramar!

2008-10-25 @ 12:38:06
Postat av: Victor

HAha oroa dig inte över mig. :) Ha så roligt!

2008-10-26 @ 18:09:43
URL: http://voh32.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0