Beroende?!

Hej Hej!!
egentligen så borde jag sitta o plugga till historia, jag har ju fan prov på torsdag o här e det inte lika lätt att få MVG som det va där borta... men jag lyckas inte koncentrera mig. Har inte känt så här på länge.
Jag har alltid varit en dagdrömmare o nu känns det verkligen som om jag drömde hela tiden. Men jag känner mig lycklig, det ska ni veta! känner mig så otroligt lycklig!
Jag har som lyckats att puta åt sidan allt som få mig att må dåligt. för att allt kan ju inte va  bra, o just nu händer det ju rätt så mkt hemma hos mig.
Nostalgi!!! dagen kan förkortas på ett ord! nostalgi!
3:orna hade planerat ett vattenkrig till idag, som ingen annan visste om förutom jag så klart! haha jag har ju mina speciella kontakter haha, så jag hade tagit med mig extrakläder xD haha
Nämen en dag som denna påminde mig mkt om sista veckan på skolan där borta, då jag gick ut ettan, hahaha kommer aldrig glömma hur jäklablöta vi blev då!
Jag kan nog säga att jag blev blötare idag plus att min loverboy kastade vatten med färg i !!! haha det va lite mindre kul!!! haha fast han hade ju varit riktigt söt o sagt till mig att jag skulle ta med mig extrakläder så egentligen bör jag inte klaga :)
Japp så nu försöker jag tvätta bort färgen från byxorna o tröjan.
Mmm va mer har jag gjort idag?! ja justja tjejerna från klassen va hemma hos vår mentor idag o åt fika, vi snackade om klassresan osv, haha det va lite kul!
Den här veckan e rätt så konstig, vi har ledigt imorrn men typ kl 19 ska jag till skolan  för att vi har en sån där dag då man provar på olika yrken osv, för att sen kunna välja vad man ska gå på universitetet!
Den här gången har de inte teater, så jag ska prova på konst ist :) det kommer bli kul :) förra gången provade jag på hur det e att bygga en reklam film osv. Att vara producent osv :)
Mmm vi e ju oxå lediga på fredag så det bli ju fest på torsdag! plus att 3:orna går ju ut på torsdag så det kommer bli världens fest då!!!


Okej det där var gårdagens inlägg det blev ba så att jag somnade o hann inte spara det! haha

Nämen som ni kanske vet nu så har jag ledig idag.

Guuuud fy tusan! va bra jag mådde igår! Anna du e en ängel!! snackade med anna på skype igår! jag hade inte hört hennes röst sen i juni.
Det va helt underbart!

njamsi!
vi ses senare!
muack

Sommar!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Helt Underbart! Har saknat dig så! Kan typ inte heller fatta vad vi sa egentligen ;D haha!

Hoppas din gläjde håller i sig! =D Du är Underbaaar!

2008-10-30 @ 19:23:08
URL: http://ahstrom91.blogg.se/?tmp=30164419
Postat av: Johan BACILL Borin :P

Visste inte att du hade en blogg :P Fick nyss reda på det. Roligt att se att du har det bra, vi kanske inte kände varann så bra men ändå :P Hoppas att du kommer fortsätta att vara glad :D Tkr du ska ta mer bilder dock :)

2008-11-01 @ 23:41:43
Postat av: matilda

saknar dig gumman

2008-11-05 @ 13:52:55
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0