Always will be...

Tjoho!
här e jag igen, försöker verkligen va lite snäll o uppdaterar blogeen, haha jag ska ju fan bli riktig duktig på det! :D
Japp det har väl varit en vanlig dag idag, fast det e ju i sånna här dagar då det händer mest! vill inte gå in i detaljer än förän allt e riktigt klart, men det e nog nåt som kommer att överraska er alla.
va kan jag säga, mm jag hos en kompis idag o vi solade på hennes tak, haha jag kommer bli en neger, btw så måste jag köpa en bikini. nu e det exakt 11 dagar kvar tills jag far på klassresa!!! skit va full jag kommer bli då, det e jag säker på!! tusan va fjortis det där lät men det e sant!
Mmm hade matte-prov idag det gick inte så, jag svarade inte på allt men jag bryr mig inte så mkt, det e ju ändå ba ung 1 ½ månad kvar tills jag går ut tvåan :P
PÅ TAL om det!!! så måste jag oxå köpa en finklänning  för att jag blev bjuden att gå på bal nu när treorna gå ut! fast det e egentligen inte bal utan det e ju lixon examen, men man måste ändå va finklädd osv.
Hahaha snacka om jag e glad ;)
Skrulf!!! jag såg att du kommenterade! jag vill se dig snart! spara pengar för att det e verkligen inte länge kvar! o tack jag saknar dig mkt!
Anna jag fick sms:t men jag har inga pengar! haha ett år sen du träffade MUSE!!! klart jag inte kan glömma det, haha kommer aldrig att glömma den där engelska lektionen!
Jonte!!! jag har slut pengar det e därför jag inte har kunnat svara! saknar dig vännen!

Det e nog allt för idag, ska nog sova idag för att jag vill va pigg imorrn, sånt som jag inte bruka va så ofta!

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: matilda

hihi kollar varje dag om du skrivit!

även dom månaderna då du inte skrev :$

bra att du uppdaterar. Kul att du blev bjuden på "bal" :D btw, vart ska ni åka på klassresa?

2008-10-23 @ 16:14:56
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: så lite så!

Hahha, eos är inte så jättekul ändå.. tråkigt tema i år=S... ååå så roligt=) är det långt bort från dig :$

2008-10-23 @ 17:22:32
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh Lycka och ett stort leende sprider sig i mitt ansikte då jag ser en ny rubrik! =D Härligt Gumman! :D

Shit va konstigt det är att det är så stor skillnad xD haha ni har ju för fan sommarlov snart va!? :O haha sweet! :D

vi har "november" lov nästa vecka :D frosten ligger på marken ^_^

Bal shit va fanzyyy! :D Lät hel mysigt! :D Men min första tanke var: 3:ornas bal? hm,...vem blev du bjuden av då? ;) ;)

----

ååh ja! :D Känns som igår! fast endå så sjukt länge sen! Så konstigt fort det har gått! Åh ja jag minns så mycet av den dagen <3 och jag har nåt svagt minne av att jag grät också och att anna började fråga oss vad det var om xD haha!

Love ya! :D

2008-10-23 @ 18:42:32
Postat av: Victor

Hahah gärna Victor men skrulf funkar i nödfall ;)

Roligt att du skriver iallafall, och ha det så roligt på klassresa och bal, lät great! Spanskaplugg - ON!

2008-10-25 @ 03:00:28
URL: http://voh32.blogspot.com
Postat av: Victor

Och du saknas såklart med:)

2008-10-25 @ 03:01:06
URL: http://voh32.blogspot.com
Postat av: josefin

jag saknar dig hela tiden rockio...det är inte samma hemmansgatan utan dig, inte samma es2c, inte samma promenader hem. inte samma vardag.

jag vill bara att du ska komma hem och säga att du är tillbaka, tillbaka hos oss!

det vore verkligen hur bra som helst!

fast då kommer du nog inte bo kvar på hemmansgatan med mig=(

saknar dig jätte mycket!

2008-11-16 @ 16:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0