Ändrade planer

Jag antar att jag borde skriva vad jag har gjort idag.... Var ska jag börja!
Jag steg upp kl 7, som vanligt alltså... sen gick jag ner med mina syskon till tv-rummet, vi har ju ingen tv nu, så vi kikade på min dator ist, youtube fick duga en stund. Det blev en massa musse pigg och annat skit. Tills jag fick den genialiska ideen att ladda ner en film! Så jag va lite olaglig och laddade ner "Familjen Robinson".  Jättemysig Dysney film kan jag säga... Man blir alltid så inspirerad av såna filmer!
Det blev ju också uppskattad av mina syskon. De har sett den 4 gånger! De brukar aldrig kunna sitta ner och se en hel film, så jag känner mig rätt nöjd.
Under dan har jag tvättat, tvättning känns som min nya hobby! gör det typ varje dag nu. Sen vet jag faktiskt inte vad jag har gjort, men jag har ändå varit upptagen hela dan. Jag käkade inte ens lunch. Och så blev det en sen middag framför dator idag. kl 23.30 åt jag middag! det blev en god kyklingsallad som jag hade gått och längtat efter.
Men det jobbigaste ja har upplevt idag är att jag inte fick träffa Jonte :( vi hade planerat så himla mkt! kl 20.00 skulle jag ta mig in med cykeln till stan och där skulle vi hyra en film, vi hade till o med bestämt vilken film  " house of wax" , som vi skulle se hemma hos han. Ja men  ni kanske undrar varför vi inte gjorde nåt.... Haha ja för att smarta lilla Rocio glömde bort att hon inte har nån cykel längre, de har ju redan packat ner den i lådorna osv... och det kändes lite för mkt att gå hela vägen till morö backe! så det blev inge mys pys för mig ikväll :(
 
Hoppas ni gjorde roligare grejer

puss hej!

Kommentarer
Postat av: elmedina

ja, håller verkligen med dig!! ;)

2008-06-22 @ 13:48:47
URL: http://quodii.blogg.se/
Postat av: Bibbii

Jaa okej, vart ska ni flytta då? :) Jag har själv laddat ner hela första säsongen av GG, men har inte hunnit titta, ska göra det när jag har tid ^^ Min familj och jag ska till vårat sommarhus i Kroatien i två hela månader!:D hih. Längtar så! Kram

2008-06-22 @ 15:43:53
URL: http://bibbiis.blogg.se/
Postat av: Johanna

håller med dig ;]

2008-06-22 @ 18:38:25
URL: http://nudistpolka.blogg.se/
Postat av: Bibbii

Jasså, det är såklart synd... men tänk vad många nya människor du kommer att träffa! :)

Ah GG är så himla bra, så tjejigt ;) hih.

A jag beställde den idag! wii är jättespänd och hoppas verkligen att den passar!

Puss Kram Ha det bäst:)<3

2008-06-23 @ 17:56:42
URL: http://bibbiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0