Boys don't cry

Jag kommer att bli tokig snart.... har varit hemma alla de här dagarna, jag har ju så klart varit på skolan, men inte hela veckan heller.
Jag fick veta att det gick rätt bra på spanskaprovet, men på matten det gick det skitdåligt!!!!!!!
haha jag svarade typ inte på nått! Det e ju i sånna hära stunder man förstå att man inte borde ha skolka så himla mkt. Men jag pratade med läraren o jag fick typ tusen läxor, haha han sa att det va hans sätt att straffa mig xD har varit med om skönare straffar ;) hahaha
Nu har jag iaf lov, men jag fick läxor så klart, jag har ändå en del att komma ikapp, jag ska ju börja trean nu. Så matten e ju så klart lite mer avancerat.
MIn farsa fyller år imorrn, så vi ska fira det, hoppas det blir trevligt.
Men jag e skitglad nu!!! på måndag ska jag till Laja, som e stället där jag bodde förut, så jag ska få träffa alla mina gamla kompisar, längtar som fan!!!
Vet inte va jag ska skriva nu, ja typ att igår när jag gick o la mig, grät jag som fan, kunde ba inte hålla mig, började tänka på alla fina minnen med er. O jag e ju lite masochist av mig, så jag va bara tvungen att lyssna på deppmusik, så att jag skulle gråta ännu mer.... Åh då funkar ju alltid "invincible" mm
Haha men det hände nå jävligt sjukt!!! Helt plötsligt råkade jag byta låt o då kom Glup låten "freebola" o där låg jag skrattande o gråtande samtidigt, det va en sån himla skön känsla, går liksom inte att beskriva! helt underbart!

Haha fan va kul, hittade nyss på tv ett musikkanal där medans man lyssnar o ser på videon kan man läsa låttexten, haha det e ju ett lättare sett att lära sig låten xD


Japp un ska jag dra o gråta lite till medans jag ser "Sex in the city" ja o du vet vf....


Määth e du glad nu?! ;D


Åh här e låten som väcker skumma känslor! Ni kommer så klart inte fatta nått, men skitsamma!



fy fan va jag saknar er!
btw så ska ni få snart mitt nr, så ni kan skicka sms!!! egentligen skulle ni kunna få den nu, menjag kan inte den xD

puss puss

Kommentarer
Postat av: Matilda

hihi nu är jag nöjd :)

jag saknar dig.

2008-07-13 @ 17:23:42
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: Anna

åh!! <3

HAHAHA alltså jag vågar inte ens lyssna på den,...det går bara inte!

Och jag ser den serien mer än någonsin nu ;) ska fan i mej försöka hitta alla säsonger! :D

Den låten är för "the last time" eller för "på återsenede!" :D jA! så säer vi :D

Du är så jäkla underbar och tack för at du skriver :)

btw du kommer att grejja skolan då du inte har så mycket annat att tänka på :) Det vet jag.

P.s Jag vet inte om du har varit i Laja än men om du har det så hoppas jag att du hade kul ! :D Som du har längtat, Älskar dig så jävla mycket! Tack!

2008-07-14 @ 09:57:27
URL: http://http://ahstrom91.blogg.se
Postat av: Anna

Hej gumman! :) Skriv mer på din blogg! :) Jag läser varje gång jag är vid datorn! Har du min skype användare btw? vad är din? vill kunna lägga till dig :) Puss!

2008-07-18 @ 12:38:02
URL: http://http://ahstrom91.blogg.se
Postat av: s&j

hej gumman, vi saknar dig!

/sojja och joful<3

2008-07-25 @ 23:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0