A Letter to Elise

Nu har en till dag gått!
Det va min första dan på skolan igår.... Som ni kanske redan vet så var jag ju så himla nervös. Men allt gick skitbra som Du sa!
Vi e inte så många i klassen, vi e 22 st alldeles lagom, det e ju typ som min förra klass ^^ det kändes som att jag kunde se lite om min förra klass i de här nya människor. En tjej e fan i mig lik Moa!!! höll på att skratta ihäjl mig, hur rörde sig i exakt som hon osv :D
Jag gjorde inte så mkt faktiskt, en tjej följde med o visade runt, skolan e jättefin o alla e jättetrevliga.... men det som kändes konstigast  va ju att hälsa alla med en puss på kindes, det  var ju fan åratal sen jag gjorde det xD men så klart finns det en fördel med allt, haha man får ju hälsa alla snygga killar så oxå ;)
Jag ska snart till skolan, idag ska jag göra massa prov lr ja bättre sagt två. De vill se hur jag ligger till med spanskan o matten, o sen ska jag prata med psykologen... de vill se om jag e helt bäng i huvudet xD jag e typ mest nervös för psyckotestet än för det andra xD

btw så e huset där jag bor jättefin, haha fast jag e helt omringad av snobbar xD men ja ja vad ska man göra åt det?! jag får väl följa Cias råd, jag ska fan utnyttja allt o alla hahahaha.
Det kommer bilder sen :*

Ha de så bra, nu ska jag till skolan
puss puss

"jag vet inte om jag vill fara o se på Muse, vill typ vänta på dig"

*jag vet att jag svär ganska mkt, ni får säga til om det stör er"

Kommentarer
Postat av: Anna

Så härligt att klassen verkar chill! :D HAHA fan va ballt att pussas sådär! HAHA var det många fräsha killar!?!?!?! :D

Oj va läskigt det endå lät med psyktestet! Va läskigt att det kan komma sånna test! Har du gjort liknade förr?

Men jag tror nog att du är rätt frisk ^^HAHAH "bäng" :Ddär gjorde du mig stolt gumman ^^

Åh ja jag vill verkligen se husbilder och hur området runtomkring ser ut :)

Gumman <3 Ta chansen! alltså jag skulle ju typ att följt direkt! jag pratade med klas om att det vore helt underbart att få fara och se Muse med dig. Och då svarade han " ja det förstår jag, dina två favoriter"

Gumman jag vill inte ändra dig på nåt sätt! Förotom att jag vill ha dig här!! Jag vill prata med dig osv men det kommer :)

Önskar allt gott Puss!

Postat av: Anna

nu testar jag bara om min blogg adress funkar nu ^_^ haha!

2008-07-01 @ 23:44:00
URL: http://http://ahstrom91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0