Wake upp call

Hallå där! :)
Ska börja med att säga att jag inte skrev nåt på bloggen igår för att jag hade så otroligt ont i huvudet, så jag gick o la mig vid tolv nån gång. Sorry ;)


dagen startade med att Mattias ( min lillebror) kom gråtande till mitt rum o sa " Rocio, jag e sjuk, får jag lägga mig med dig?" så då fick han väl det, då var ju kl 5.15, huvudvärket satt fortfarande o Mattias slutade inte hosta. Jag kunde inte somna om!!!
kl 6.40 sa jag till Matiias att gå o lägga sig med mamma o pappa, då gjorde han så klart det, det var först då jag började kunna somna igen. Det kändes som att jag inte hann blunda i en sekund tills mobilen började ringa, ALARMEN!!!  jag ville ba dö då! ja men då var väl tvungen att stiga upp, jag skulle ju gå o med farsan till skolan, jag skulle ju få mina betyg!!!
Kände den där pirret i magen, min mentor skulle ju snacka om mig o berätta hur det går för mig i skolan osv.!
Haha det gick hur bra som helst, hon sa bara goda saker om mig o jag fick bra betyg på det mesta, hahha bortsett från matten så klart! xD


Ja efter det, följde pappa med till shoppingcentret, ja var ju så sugen på att köpa lite kläder :}
Hittade ett par rätt så snygga byxor, två toppar o en jättefin rosa sjal! blev hur nöjd som helst!
Pappa e så gullig han stod ba där o kollade hur jag shoppade, haha älskar honom!


                            

       



Jag vet att ni kära elever på Anderstorpsskolan får lov imorrn,
så jag vill ba önska er alla ett underbart lov
med massa fina o lyckliga stunder
God jul o gott nytt år!!



Särskilt till er som går i Es2c


Bye! o många kramar från mig!

Kommentarer
Postat av: Victor

Åh, tack så mycket! =)

Jag är inte så aktiv bloggläsare, glömmer allas bloggar jämnt =(



Går inte alls bra att spara pengar, går bara åt en massa och inget jobb får man heller! Är mycket som krånglar, sen att det är utanför EU, men ska inte ge upp, men man får inte alltid heller som man vill under den tid man tänkt. =/

Men önskar dig iaf ett jättebra jullov, och vi måste prata lite oftare ju :D

2008-12-19 @ 11:51:35
URL: http://voh32.blogspot.com
Postat av: matilda

Jättefina kläder, jag saknar dig så mycket!

ha världens bästa jul och nyår:) hoppas du får allt du önskar dig! Tomt här hemma utan dgi

2008-12-19 @ 13:29:00
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: Anna

ahweeii så SÖT du ÄR! :D Rå snygga kläder också! :D och är det där ditt rum? ditt badrum? så fint! :D Kul att se lite bilder på huset och dig! :D haha matten ;D Bra jobbat!

Tack och GodJul! :D Vi hörs!

2008-12-19 @ 17:01:11
URL: http://ahstrom91.blogg.se/
Postat av: celina

lov är det bästa som finns :)

2008-12-21 @ 21:44:12
URL: http://celinasnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0