Impact of surrealism

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! Nu har jag äntligen köpt klart alla julklapparna!!!
åååh gud va bra det känns! JAg har ont i hela kroppen, gick runt i shoppingcentret i ca 4 timmar
o det va så jäkla fullt med folk!
Haha perfekt för att ragga ju! haha skojar ba.

Mmm just nu sitter jag i köket med min mormor o min mosters kille, vi snackar om de olika kulturerna osv,
Tycker alltid att sånt e intressant.

O så äter jag nachos! mums o dricker hallondricka :)

Bilderna på mitt hus kommer snart, tog massa med kort idag :P

Åååh va arg jag blir, känner mig så otroligt kortfattad idag,

Kl e 01.20 känner mig inte trött, men jag har inte sovit så mkt på sistone, har världens påsar under ögonen xD
Jag sitter här o funderar på hur konstig blåbärna smakar här, haha de ser alldeles perfekta ut, stora o runda, men de känns så himla plastika , saknar att plocka "vilda o fria" blåbär!

mm nu e kl 1.38 o jag befinner mig fortfarande i köket, men nu sitter jag här sj,
linserna börjar att kännas torra så jag ser lite suddigt, jag har slutat att äta nachos men behöver verkligen dricka lite mer dricka.

Snart e det jul, o sen e det ju nyårs , sen 2009 here we come! fast jag vet inte, det känns verkligen som om nästa år kommer det att hända nåt som kommer att förändra mitt liv - igen!
Jag har ju fått veta så många saker under det här året, det känns som att ingenting e säkert längre, kommer jag att stanna kvar här  i Chile,? i så fall, kommer jag att stanna här sj? kommer jag att flytta till Schweiz? lr blir det Sverige igen?
JA det e ju sånt som jag brukar fundera på innan jag går o lägger mig, på tal om det, jag känne rmig så gammal! haha om ungefär ett år sen brukarde jag ba lägga mig i min säng o somna direkt, haha men jag känner mig som en gammal tant nu för tiden, lr bättre sagt som en tjej som har bekymmer o som tänker på tusen saker innan hon kan somna,
Med det här menar jag inte att alla ni som gör det e gamla tanter lr nå sånt, så ta inte illa upp tack :D

 Ja ni kanske undrar nu, vf Schweiz?! ja men jag kommer att tala om det nån annan gång, känner mig inte som för att ta upp det nu.


Har inte så mkt mer att berätta, ba att jag känner mig så  otroligt lugn idag.
aa juste, jag bakade pepparkakor idag :) de blev riktigt goda faktiskt,
pepparkakor e inte så vanliga här, så de säljer ju inte pepparkaksdeg, så jag känner mig ändå nöjd :)

Okej det va allt för idag !





ha det så himla bra o tacka till er alla som läser! det värmer!

kram





Btw, visste ni att salvador dali var en god vän till Walt Disney? visste ni till o med att Walt Disney oxå va surrealistisk? o att det sägs att de var lika galna båda två?! visste ni att Dali sammarbetade i en film med Alfred Hitchcock?
o visste ni att jag diggar Salvador Dali?!
Ja nu vet ni det!


Kommentarer
Postat av: Anna

shit! Schweiz! :O nyfiken nyfiken :P

Så fin du är vännen! :) och idag vaknade jag och såg att jag hade fått ett sms av dig :) puss puss!

p.s. jagsåg en dokumentär om salvador en gång och blev också helt fast! Lite avis att mina kusiner, agnes och dom varit på hans museum i spanien. Kram!

2008-12-23 @ 12:02:48
URL: http://ahstrom91.blogg.se/
Postat av: matilda

jag blir också nyfiken ;O :)

jag funderar också mycket. Jag saknar dig gumman.

2008-12-23 @ 17:39:11
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: Anna

vad hände nu med bloggandet?! :O :P Miss It :)

2009-01-02 @ 23:35:44
URL: http://ahstrom91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0