No Hero In My Sky

Känner mig lite desperat just nu!

Det e ju snart jul o det e ju så många julklappar man måste köpa då!!! O nu känns det verkligen som om jag måste köpa dubbelt så många. Jag har ju en HEL familj som jag måste ge julklappar till! En sån där stor familj som jag inte hade där…
 
Men jag har ju iof inte så många vänner här som jag hade där borta så det jämnar sig nog! Haha det kanske lät lite deppigt, men jag saknar ju er! Så sjukt mkt! Jag vet ju precis vad jag skulle kunna ha gett er som julklapp!
Idag e det inte lika varmt som igår, men det e rätt så skönt det, my body behövde vila, jag håller på att bli en kräfta typ!

Jul jul jul! Jag har aldrig tyckt om jul egentligen det e alltid en sån där högtid då jag känner mig deprimerad osv, men det ska bli annars i år! Jag ska se till att det bli så iaf. Mormor o morfar kommer att komma hit o fira med oss o sen ska vi åka till dem o fira nyårs där.
Har inte så mkt mer att berätta just nu, skriva e ju inte just mins starkaste sida, o när det gäller att skriva om mitt liv e det nog ännu svårare, you know me!


I'm so confused!
Vf måste jag alltid ha sånna här problem!?

Jag måste ba säga att jag älskar den här låten, o det e just det som håller på att hända mig mig! I can't take my eyes off you! Så underbart vackert!
-btw, Så borde ni alla se filmen "Closer"




Damien Rice- The Blowers Daughter

Kommentarer
Postat av: matilda

vi saknar dig<3

2008-12-15 @ 18:02:04
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh jag saknar dig och minns så mycket från min förra juletid med dig <3 Nyårs, julklapparna, kramarna uff vad du lyste upp den mörka vintertiden gumman! :)

Låten gav mig tårar, samtidigt som jag försökte tolka texten och betydelsen,..blev inte så mycket klokare xD haha men saknar känslan av att veta hur du mår. Du vet att jag lyssnar. Saknar dig, Så mycket.

2008-12-15 @ 21:29:37
URL: http://ahstrom91.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh gumman vad jag saknar dig! Juletiden ger mig så minnen från förre året med dig <3 Nyårs, julklapparna, kramarna, ja du lyste verkligen upp vintermörkret.

Låten gav mig tårar, smatidigt som jag försökte lyssna på texten och förstå dess mening,...jag blev inte så mycket klokare xD Men jag saknar att förstå och veta hur du mår, du vet att jag alltid lyssnar :)

(har faktiskt tänk se Closer en gång då jag kollade runt på imdb på Jude Law HAHA xD så jävla Het! =D )

Min lilla kräfta ;D God Jul <3

2008-12-15 @ 21:34:58
URL: http://ahstrom91.blogg.se/
Postat av: Anna

HAHA fan va irriterande att jag trode jag var tvungen att SKRIVA om ALLT! xD hahaha! NåjA! :D

2008-12-15 @ 21:38:15
URL: http://ahstrom91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0