Crazy!

HEj hej!
Det va verkligen ett tag sen! förlåt, jag vet att jag inte ha varit så duktig på att skriva men det har varit så att det har hänt så  himla mkt! jag tror det skulle ta flera veckor berätta allt som har hänt mig!
jag har haft kärleksproblem, problem hemma, osv osv men nu e ju allting bra, hoppas jag iaf.
haha jag har tom hoppat ur ett fönster, haha från andra våningen! hahaha galet!
mm nu har sommarlovet startar här, känns lite tokigt eftersom det e ju vinter där borta, o det e ju jul snart! haha det kommer nog att bli en varm jul! bokstavlingen
igår var de ca 37 grader här, jag höll på att dö!!! vill ba se snö nu.
har inte så mkt lust att skriva just nu, men jag lovar bli bättre på det.
måste ba komma igång igen, så att jag kan bli beroende xD
vill ba säga att jag känner mig så himla älskar från alla er därborta, o att jag saknar er så himla mkt
Jossan, jag saknar oxå att gå med dig, o kunna räkna mig dig närsomhelst. menjag kommer snart, det lovar jag :D
hahha Emelie jag drömde om dig innat, haha jag drömde att du jobbade på en flygplats.
Japp nu ska jag dra, ska gå o bada!
muack på er!
Du är min stjärna!!!


 



Lite sommarmusik!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej igen och välkommen åter! :)

Man märker att du stänger in dig då du har skaer att ta hand om, lite synd för den som vill hänga med i allt men vad härligt att det börjar bli bättre :)

Sköönt med så varm väder! :D visst, snö kan man ta men det är ju så himla mööörkt nu! När man itne är i skolan så sover man bort den ljusa tiden xD haha!

rocio=hip hopparn ;D haha Alla kram roch Pussar på PoolBraten! ;D Love Ya!

2008-12-14 @ 16:02:22
URL: http://ahstrom91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0